Työkaluja ja tutkimustietoa
Hungry for Finland on tuotettanut runsaasti tutkimustietoa ja käytännön työkaluja ruokamatkailun kehittämiseen. Poimi täältä itsellesi sopivat.
Ruokamatkailun kehittäminen pohjautuu Suomen ruokamatkailustrategiaan:
Ruokamatkailun trendiraportti 2024
Haaga-Helian LAB8 Palveukokemusten laboratorio tuottaa trendiraportteja Trendhunterin avulla satojen trenditalojen datasta. Olemme tilanneet Hungry for Finland -ruokamatkailun trendiraportin 2024. Tutustu, mitä maailmalla tapahtuu, millaisia trendejä on nousemassa, mihin kannattaa keskittyä ruokamatkailutuotteissa ja mitä on hyvä huomioida.
Hungry for Finlandin Tartu tarinaasi – Asiakaspolun tarinallistamisen käsikirja
Käsikirjassa sukelletaan tarinallistamisen maailmaan havainnollistavien esimerkkien ja käytönnönläheisten tehtävien avulla. Tervetuloa tarinallistamisen polulle ja antoisia lukuhetkiä!
Aiheeseen liittyviä podcasteja
- Brändäyksen ymmärtäminen | Hanna Tattari, Jenni Brisk ja Iida Arpiainen
- Mitä brändäyksellä oikeastaan tarkoitetaan, ja miten tarinallistaminen liittyy siihen? Haaga-Helian asiantuntijat keskustelevat siitä, miten yrittäjä voi tehdä brändäystyötä erottuakseen kilpailukentällä, ja millaista ajattelua se vaatii.
- Brändäys konkreettisesti | Hanna Tattari, Jenni Brisk ja Iida Arpiainen
- Jaksossa annetaan käytännön asiantuntijavinkkejä siihen, millaisilla toimilla ja askelilla hän voi tehdä brändäys- ja tarinallistamistyötä yrityksensä hyväksi. Asiaa esimerkiksi nettisivuista, kohderyhmästä ja brändäyksen tavoitteista.
- Elämykset ja Experience Design | Terhi Oksanen-Alén ja Hannes Särkkä
- Keskustelunaiheina aitous, vastuullisuus ja koko asiakaspolun huomioiminen kehitystyössä.
- Mitä yrittäjä voi tehdä työhyvinvointinsa eteen? | Mia Blanc ja Hannes Särkkä
- Jaksossa keskustellaan mikroyrittäjien työhyvinvoinnista. Vieraana pitkäaikainen yrittäjä ja työnohjaaja Mia Blanc, jonka kanssa pohditaan yrittäjän elämän tasapainoa ja yllättävästi myös itsetuntemuksen merkitystä työhyvinvoinnille.